Defter Tasdiki ve Vergi Dairesi Değişikliği Hakkında!!

Üyelik
25 Tem 2012
Mesajlar
6
Konum
Ankara
Merhaba,mali müsavirlik firmasında yeni işe başladım.Benim sizlere sorum şu; babama ait kamyonumuz var ve üzerine karayollarına ait borç olduğu için çalıştıramıyoruz muhasebesel işlemlerdede doğal olarak aylık hiçbir evrak girişi vs olmuyor sadece aylık boş beyanname gönderilmesi gerekiyor.Fakat babamın İstanbulda olan muhasebecisi son üç aydır hiçbir beyanname göndermemiş takibini yapmıyor defterimiz almak istiyoruz onuda vermiyor.Bizde bu yüzden vergi dairemizi İstanbuldan Çoruma taşıdık bu ay.Ayrıca Çoruma gelen vergi dairemize dilekçe vermek istiyoruz geçmişe ait aracı çalıştırmadığımıza ait bunun için nasıl bir işlem uygularız.Birde 2013 defterimizi kendimiz tasdik ettireceğiz.Şunu sormak istiyorum sizlere ben babamın beyannamesini şuanki çalıştığım mali müşavirlik bürosunda takip edebilirmiyim ve bu hususta nasıl bir yol izlemem gerek?? Teşekkür ederim.
 
merhaba; şuanki çalıştığınız yere almanız için önceki smmm defteri devir edecek. devir teslim tutanağı düzenlenecek. babanız yeni smmm ile anlaşma yapıcak. hangi vd ise oraya bildirilecek izah dilkeçesi ile. boş beyanname vermeme ile ilgili ba bs de açılmış ve kazanılmış bir dava var ancak kdv geçici ...vs düzenlenmiyorsa bu devlet damga vergisini alamıyopr demektir. ozaman gecikmeli olarak yollanmayan beyannameler yollanır ve bunla ilgilide ceza kesilir.
2013 defterini kendiniz tasdik ettirebilirsiniz.
 
Üst