Merhaba,mali müsavirlik firmasında yeni işe başladım.Benim sizlere sorum şu; babama ait kamyonumuz var ve üzerine karayollarına ait borç olduğu için çalıştıramıyoruz muhasebesel işlemlerdede doğal olarak aylık hiçbir evrak girişi vs olmuyor sadece aylık boş beyanname gönderilmesi gerekiyor.Fakat babamın İstanbulda olan muhasebecisi son üç aydır hiçbir beyanname göndermemiş takibini yapmıyor defterimiz almak istiyoruz onuda vermiyor.Bizde bu yüzden vergi dairemizi İstanbuldan Çoruma taşıdık bu ay.Ayrıca Çoruma gelen vergi dairemize dilekçe vermek istiyoruz geçmişe ait aracı çalıştırmadığımıza ait bunun için nasıl bir işlem uygularız.Birde 2013 defterimizi kendimiz tasdik ettireceğiz.Şunu sormak istiyorum sizlere ben babamın beyannamesini şuanki çalıştığım mali müşavirlik bürosunda takip edebilirmiyim ve bu hususta nasıl bir yol izlemem gerek?? Teşekkür ederim.