Dernek Karar Defterine Kararları Yapıştırmak

Üyelik
24 Ocak 2021
Mesajlar
2
Konum
Muğla
Merhaba Saygıdeğer Arkadaşlar,

Yeni bir dernek kurduk ve Karar Defterine alınan kararlar hakkında bir sorumuz olacak.

2007 Yılında yayınlanan Mevzuat'a göre, Alınan kararların yazıcıdan çıktısını alıp Karar Defterine yapıştırabiliriz. Ancak bu kararları Noter'de onaylatmak gerekliymiş. Bu durum günümüzde hâla devam ediyor mu ? İnternet'de gördüğüm bir resimde dört köşesine dernek kaşesi basılmış kararlar var.

" Dernekler tarafından tutulacak defterlerin mürekkepli veya tükenmez kalemle yazılması zorunludur. Elektronik sistemler ve yazı makineleri aracılığıyla örneğine uygun olarak yazdırılan form veya sürekli formlar defterlere yapıştırılarak kullanılabilir. Ancak, defterlere yapıştırılan çıktı köşelerinin, deftere temas edecek şekilde ve yeni bir karar alınmadan önce notere tasdik ettirilmesi şarttır. "

Cevap veren herkese teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

  • 1-1_5df9f62bc7f6d.jpg
    1-1_5df9f62bc7f6d.jpg
    360.1 KB · Görüntüleme: 8

ferhat

Moderator
Forum Yönetimi
Üyelik
6 Haz 2005
Mesajlar
6,176
Konum
İSTANBUL
Dernekler tarafından tutulacak defterlerin mürekkepli veya tükenmez kalemle yazılması zorunludur. Elektronik sistemler ve yazı makineleri aracılığıyla örneğine uygun olarak yazdırılan form veya sürekli formlar defterlere yapıştırılarak kullanılabilir. Ancak, defterlere yapıştırılan çıktı köşelerinin, deftere temas edecek şekilde ve yeni bir karar alınmadan önce notere tasdik ettirilmesi şarttır. "

Bu durum günümüzde hâla devam ediyor
 
Üyelik
24 Ocak 2021
Mesajlar
2
Konum
Muğla
Dernekler tarafından tutulacak defterlerin mürekkepli veya tükenmez kalemle yazılması zorunludur. Elektronik sistemler ve yazı makineleri aracılığıyla örneğine uygun olarak yazdırılan form veya sürekli formlar defterlere yapıştırılarak kullanılabilir. Ancak, defterlere yapıştırılan çıktı köşelerinin, deftere temas edecek şekilde ve yeni bir karar alınmadan önce notere tasdik ettirilmesi şarttır. "

Bu durum günümüzde hâla devam ediyor

Öncelikle Cevabınız için teşekkür ederim.
İlk konuda örnek bir görsel paylaştım, Bu görselde görüleceği gibi bazı dernekler noterde tasdik etmek yerine kendi kaşelerini kullanıyorlar. Peki bunlar nasıl yapıyor ?
 
Üyelik
7 Şub 2017
Mesajlar
43
Konum
van
kolay gelsin arkadaşlar ..ilk defa bir dernek kuruluşu yaptım .kuruluş işlemi bugün yapıldı. Derbis şifresi ve parolası verildi. şimdi defter tastiklerini yaptıracağım değil mi? karar defteri, üye kayıt defteri ve evrak kayıt defteri dışında başka ne var ?... bundan sonra nasıl bir yol izlemem gerekiyor. Daha önce kuruluş yapan arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim.
 
Üyelik
7 Şub 2017
Mesajlar
43
Konum
van
Dernekler tarafından tutulacak defterlerin mürekkepli veya tükenmez kalemle yazılması zorunludur. Elektronik sistemler ve yazı makineleri aracılığıyla örneğine uygun olarak yazdırılan form veya sürekli formlar defterlere yapıştırılarak kullanılabilir. Ancak, defterlere yapıştırılan çıktı köşelerinin, deftere temas edecek şekilde ve yeni bir karar alınmadan önce notere tasdik ettirilmesi şarttır. "

Bu durum günümüzde hâla devam ediyor
kolay gelsin ..Tam olarak başlıkla ilgili değil ancak birşey sormak istiyorum ilk defa bir dernek kuruluşu yaptım .kuruluş işlemi bugün yapıldı. Derbis şifresi ve parolası verildi. şimdi defter tastiklerini yaptıracağım değil mi? karar defteri, üye kayıt defteri ve evrak kayıt defteri zorunlu.bunların dışında başka ne var ?...işletme defteri olucak onu defter beyanda tutucaz. Bundan sonra nasıl bir yol izlemem gerekiyor. Daha önce kuruluş yapan arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim.
 

Benzer konular

Üst