MERHABALAR
EYLÜL E-BİLDİRGESİNDE 1 KİŞİNİN ÇIKIŞ TARİHİNİ YAZMAYI UNUTTUM VE BU KİŞİ 30.09.2009 DA İŞTEN AYRILDI.VE AYRILMA BİLDİRGESİ VAR. FAKAT EYLÜL E BİLDİRGESİNDE ÇIKIŞ YAPILMADI. BUNUN LA İLGİLİ BİR CEZA VAR MIDIR??? BU DURUMU NASIL DÜZELTMELİYİM.SGK YA DİLEKÇE YAZSSAM OLUR MU??
Merhabalar eylül e-bildirgesinde 1 kişinin çıkış tarihini yazmayı unuttum ve bu kişi 30.09.2009 da işten ayrıldı.ve ayrılma bildirgesi var. Fakat eylül e bildirgesinde çıkış yapılmadı. Bunun la ilgili bir ceza var mıdır??? Bu durumu nasıl düzeltmeliyim.sgk ya dilekçe yazssam olur mu??
EYLÜL E-BİLDİRGESİNDE 1 KİŞİNİN ÇIKIŞ TARİHİNİ YAZMAYI UNUTTUM VE BU KİŞİ 30.09.2009 DA İŞTEN AYRILDI.VE AYRILMA BİLDİRGESİ VAR. FAKAT EYLÜL E BİLDİRGESİNDE ÇIKIŞ YAPILMADI. BUNUN LA İLGİLİ BİR CEZA VAR MIDIR??? BU DURUMU NASIL DÜZELTMELİYİM.SGK YA DİLEKÇE YAZSSAM OLUR MU??
Merhabalar eylül e-bildirgesinde 1 kişinin çıkış tarihini yazmayı unuttum ve bu kişi 30.09.2009 da işten ayrıldı.ve ayrılma bildirgesi var. Fakat eylül e bildirgesinde çıkış yapılmadı. Bunun la ilgili bir ceza var mıdır??? Bu durumu nasıl düzeltmeliyim.sgk ya dilekçe yazssam olur mu??