Merhabalar,
Firmamız mevcut kanun taslak halinde olmasına rağmen tüm bu uygulamaların hepsine birden geçiş yapmak istiyor.
Başvuru süreci olarak (anladığımız kadarı ile)
1. Mali Mühür Sertifikası Alınacak.
Sorum şu Mali Mühür Sertifikasından sonra bir yazılım firması ile anlaşıp tüm başvuruları yazılımcılar mı hazırlıyor? Ayrıca Kayıtlarımız Mali Müşavirimiz tarafından tutuluyor, E Fatura , E- arşiv Fatura ve e defter için farklı yazılım programları kullanabiliyor muyuz?
Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyoruz..
Firmamız mevcut kanun taslak halinde olmasına rağmen tüm bu uygulamaların hepsine birden geçiş yapmak istiyor.
Başvuru süreci olarak (anladığımız kadarı ile)
1. Mali Mühür Sertifikası Alınacak.
Sorum şu Mali Mühür Sertifikasından sonra bir yazılım firması ile anlaşıp tüm başvuruları yazılımcılar mı hazırlıyor? Ayrıca Kayıtlarımız Mali Müşavirimiz tarafından tutuluyor, E Fatura , E- arşiv Fatura ve e defter için farklı yazılım programları kullanabiliyor muyuz?
Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyoruz..