fonradar

Ek Ofis Açmakla İlgili İşlemler.

Üyelik
31 Ağu 2012
Mesajlar
1
Konum
istanbul
Merhaba;

Mevcut olarak bir digital uydu sağlayıcısının ana bayisiyim , telefon ile randevu alarak satış işlemlerine başlayacağım fakat alacağım elemanlar dükkana sığmayacağı için ek olarak bir ofis kiralayacağım. Fakat buradan herhangibir gelir getirecek olan işlem yapılmayacak ve sadece telefonla görüşmeler gerçekleştirilecek, zaten satış yapıldığı taktirde faturası vergisi vs mevcut bayilik üzerinden yapılacak. Öncelikle şunu öğrenmek istiyorum vergi maliye vs olarak herhangi biryere başvuru yapmam gerekiyor mu ? ve call center denilen işlem daha devlet kademelerinde anlaşılamadığından dolayı zamanına bırakıp herhangi bir sorun yaşanılırsa işlemleri başlatmak mı daha mantıklı olur. çünkü bayilik açarken dahi ünvan vs konusunda ilgili kişiler işlemleri hasbelkader yaptı.

tşk

iyi çalışmalar.
 
Anlattığınız olay şube açılışı işlemidir. Bunda göre Maliyeye, SGK, Odaya kayıtlı olmanız halinde ilgili odaya ve sizinle ilgili diğer ilgili kurumlara şube açılışı ile ilgili bilgi vermeniz gerekmektedir.
 
Üst