Merhaba,
bir arkadaşım Mayıs ayında %40 engelli raporu aldı ve vergi indirimi için başvuru yaptı.
Ankaradan vergi indiriminin onaylandığına dair evrakları işyerine ulaştı. Fakat aylardır maaşıdda herhangi bir değişim olmadı.
Muhasebe/personel müdürlüğü vergi indiriminin maaşıma yansıtılması konusunda bir bilgileri olmadığını söylüyor.
Benim bildiğim kadarıyla vergi indiriminden faydalandığım için aylık (20-30 YTL) gelir olmalı.
Muhasebe brutten düşülüyor gibi bir şeyler söylediler. (SSK prim ödemelerinde değişim var.)
Bu işte bir yanlış yok mu ?
Bu indirimin uygulandığına dair kanun maddesini bulamadım ben.
İşveren bu indirimi kendi kasasında tutabilir mi ?
yardımlarınızı bekliyorum.
Saygıyla.
bir arkadaşım Mayıs ayında %40 engelli raporu aldı ve vergi indirimi için başvuru yaptı.
Ankaradan vergi indiriminin onaylandığına dair evrakları işyerine ulaştı. Fakat aylardır maaşıdda herhangi bir değişim olmadı.
Muhasebe/personel müdürlüğü vergi indiriminin maaşıma yansıtılması konusunda bir bilgileri olmadığını söylüyor.
Benim bildiğim kadarıyla vergi indiriminden faydalandığım için aylık (20-30 YTL) gelir olmalı.
Muhasebe brutten düşülüyor gibi bir şeyler söylediler. (SSK prim ödemelerinde değişim var.)
Bu işte bir yanlış yok mu ?
Bu indirimin uygulandığına dair kanun maddesini bulamadım ben.
İşveren bu indirimi kendi kasasında tutabilir mi ?
yardımlarınızı bekliyorum.
Saygıyla.