Merhaba kolay gelsin.
Sayın arkadaşlar bildiğiniz üzere, Elektronik Ticari Defterler sistemine şu an ki mevcut şirketler için zorunluluk var mı?. 1 temmuzdan itibaren iki ay içinde bu sisteme geçilmesi zorunlu olan bankalar, sigorta factoring şirketleri, döviz bürosu vs bunlar sayılıyor.. Türmobun sirkülerinde, karar defterleri için şu an mevcut şirketler adına böyle bir zorunluluk bulunmamaktadır deniliyor, Türmobun sirkülerinde diğer defterler geçmiyor, pay defteri genel kurul müzakere defteri vs bunlar sisteme geçiş yapılacak, karar defteri yapilmayacak mi? Doğru mu anladım. öte yandan internette makale yazan bazı üstatlar, her şirket Ağustos sonuna kadar bütün fiziki ortamda tutulan muhasebe dışı defterlerini bu sisteme geçirmeye zorunlu diyor.. bunun oluru nedir çözemedim.
1.1.2026 dan itibaren zorunluluk başlamıyor muydu?
Sayın arkadaşlar bildiğiniz üzere, Elektronik Ticari Defterler sistemine şu an ki mevcut şirketler için zorunluluk var mı?. 1 temmuzdan itibaren iki ay içinde bu sisteme geçilmesi zorunlu olan bankalar, sigorta factoring şirketleri, döviz bürosu vs bunlar sayılıyor.. Türmobun sirkülerinde, karar defterleri için şu an mevcut şirketler adına böyle bir zorunluluk bulunmamaktadır deniliyor, Türmobun sirkülerinde diğer defterler geçmiyor, pay defteri genel kurul müzakere defteri vs bunlar sisteme geçiş yapılacak, karar defteri yapilmayacak mi? Doğru mu anladım. öte yandan internette makale yazan bazı üstatlar, her şirket Ağustos sonuna kadar bütün fiziki ortamda tutulan muhasebe dışı defterlerini bu sisteme geçirmeye zorunlu diyor.. bunun oluru nedir çözemedim.
1.1.2026 dan itibaren zorunluluk başlamıyor muydu?