Excel'de toplama İşlemi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan muratt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

muratt

Katkı Sunan Üye
Üyelik
21 Tem 2005
Mesajlar
365
Selam..Excel'de ayrı iki sayfadaki rakamları üçüncü bir sayfada toplamasını nasıl yapabilirim..Saygılar..
 
Ynt: Excel'de toplama İşlemi

Merhaba,
Önce sonucu görmek istediğin hücreyi seç ve "=" tuşuna bas ardından toplama dahil edeceğin sayfada verinin bulunduğu hücreyi seçip "+" tuşuna bas. Aynı işlemi diğer sayfa (lar)daki hücre(ler) için tekrarla ve "Enter" tuşuna bas.
 
Ynt: Excel'de toplama İşlemi

'Sayfa1' ve 'Sayfa2' sayfalarındaki değerlerin 'Sayfa3' sayfasına toplanması (veya çıkarılması, bölünmesi, dört işlem)

Yazılması gereken förmül:

=Sayfa1!B12+Sayfa2!B12


Ekte örnek olarak uygulamalı Excel dosyası gönderilmiştir.
 
Üst