biz fason işlenmek üzere blok mermer gönderiyoruz. Fasoncu bunu işliyor yada belirtilen ölçülerde kesip satışa hazır hale geliyor. biz işlenmiş bu malı tekrar dan işyerimize geri getirmiyoruz. ordan 3. müşteriye malı satıyoruz.
1- Blok Mermer gönderirken İrsaliyeye fason işlenmek üzere sevkedilmiş tir diye yazıyoruz.
2- Fason imalat yapan kişi bize yaptığı işin bedeli için Fason işçilik faturası kesiyor.(Tevkifatlı olması gerek diye düşünüyorum.
3- İşlenmiş bu ürünü geri işyerimize gelmeden fasoncunun bulunduğu işyerinden müşteriye satışını yapıyoruz.
(Çoğu durum da da ölçüler belirli olduğu için satışını yapacağımız kişi de burda belli oluyor.)
Biz bu satış işlemi öncesi işyerimizden sevk irsaliyesi düzenlememiz doğrumu ? ya da daha pratik kolay ve usulüne uygun bir yol önerebilirmisiniz?
(İlk kesilen irsaliye fason işlemi için, ikinci kesilen ise müşteriye satış öncesi - yada ikinci kestiğimiz irsaliyeye not olarak .... firmasından adımıza işlenmiş mermerin sevk irsaliyesidir diye) düzenliyebilirmiyiz.
1- Blok Mermer gönderirken İrsaliyeye fason işlenmek üzere sevkedilmiş tir diye yazıyoruz.
2- Fason imalat yapan kişi bize yaptığı işin bedeli için Fason işçilik faturası kesiyor.(Tevkifatlı olması gerek diye düşünüyorum.
3- İşlenmiş bu ürünü geri işyerimize gelmeden fasoncunun bulunduğu işyerinden müşteriye satışını yapıyoruz.
(Çoğu durum da da ölçüler belirli olduğu için satışını yapacağımız kişi de burda belli oluyor.)
Biz bu satış işlemi öncesi işyerimizden sevk irsaliyesi düzenlememiz doğrumu ? ya da daha pratik kolay ve usulüne uygun bir yol önerebilirmisiniz?
(İlk kesilen irsaliye fason işlemi için, ikinci kesilen ise müşteriye satış öncesi - yada ikinci kestiğimiz irsaliyeye not olarak .... firmasından adımıza işlenmiş mermerin sevk irsaliyesidir diye) düzenliyebilirmiyiz.