Geç verilen eksikgün bildirim formu ile ilgili problem...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan eb0153
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
2 May 2011
Mesajlar
6
Mart?2011 ayı eksik gün bildirim formunu süresinde veremedik. Hatamızı fark ettik. SGK. ile görüştük. Ek:9 Aylık Prim ve Hizmet Belgesi vermemizi söylediler. Ücretsiz izin formu tanzim edilerek izin kullandırılmış işçiler için bildirimde bulunmamızı istediler. İPC. Ödeyeceğimiz kesin. Ama bizi asıl düşündüren işçilerin gerçekten ücretsiz izin kullandıkları bu günler için ayrıca ek ücret bordrosu da tanzim etmemiz gerekir mi. SGK. Primi yanında, Gelir Vergisi ve Damga Vergisi kesintisi yapıp muhtasar beyanname vermemiz gerekir mi, bordro tanzim edildiği takdirde ücret ödememiz gerekir mi. Böyle bir sorunla ilk defa karşılaştık. Bu sorunu yaşamış değerli meslek mensuplarının yardım ve önerilerini rica ediyoruz.
 
Ynt: Geç verilen eksikgün bildirim formu ile ilgili problem...

Yasal süre geçtikten sonra bildirilen ücretsiz izin formları sonradan düzenlenebilir olduğundan kabul edilmemekte ve ek bildirim istenmektedir. Bordro düzenlemeyin, muhtasar aynı kalsın. Bildireceğiniz eksik günlere ait ödenecek primleri kkeg yapın.
 
Üst