Sayın mustafa kutlu,
sorunuzda belirtmemiş olmanıza rağmen, mükellefinizin "şahıs" olduğunu varsayıyorum. Bu konu sizin karar verebileceğiniz bir konu değil, değil iki 10 işyeri dahi olsa tek Geçici Vergi tek olacak KDV tek olduğu gibi.( Umarım Öyledir) Esasen iki ayrı iş için iki ayrı defter tutuyor olmanız da yanlış bu tarz bir onay mümkün de değil. (Yeni sistemde de noterlerin zaten uygun görmediği bu uyulamayı otomatikman reddedecekleri açıktır 2006/52 sayılı genelgeleri) Farklı faaliyetleri defterlerin farklı bölümlerinde izlersiniz ancak ayrı defterler olmaz. Ayrı defter için şube tesisi ve şube hesaplarının kaydı olabilir ki bu defter sonuçları da belli kriterlerle merkez hesaplarına intikal ettirilir.
Saygılar,
Kevork