Geçmiş Tarihe Yönelik Ek Bildirge Düzenlenmesi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan emreorc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
26 Kas 2008
Mesajlar
5
değerli arkadaşlar
mahkeme sonucu belli oldu. personele fazla mesai ödemesi yapılması gerekli.
benim buna göre personelin son çalıştığı aralık 2005' e ait ek bildirge vermem gerekliymiş.
bunu nasıl düzenlemem gerekli? internetten yapamadım. elden mi hazırlayıp göndermeliyim?
lütfennnn lütfennnn bilgi verin.
 
Ynt: geçmiş tarihe yönelik ek bildirge düzenlenmesi

İdare veya yargı mercilerince geçmiş sürelere ait olup, ücret ve benzeri nitelikte (fazla mesai, prim, ikramiyeler) kazançların ödenmesi hususunda verilen kararlar üzerine yapılan ödemeler geçmiş süredeki aylar dikkate alınmaksızın ödemenin yapıldığı ay itibariyle prime esas tutulur.
Aldığınız mahkeme kararı ile birlikte ek bildirgeyi 30gün içinde vermeniz durumunda herhangi bir ceza almazsınız.
 
Ynt: geçmiş tarihe yönelik ek bildirge düzenlenmesi

verdiğiniz bilgi için çok teşekkür ederim. fakat bu personel şu an bende çalışmıyor.
olmayan bir personel için nasıl ek verebilirim. o kafama takıldı. ve ödenecek rakam ssk tavan rakamının üzerinde ise nasıl olacak? beni aydınlatırsanız sevinirim. siz daha önce böyle bir olay geçirdiniz mi?
 
Üst