çalışanlarımızdan biri özürlü çocuğundan dolayı gelir vergisinde sakatlık indiriminden faydalanmak için hastaneden 26.12.2012 tarihli sağlık raporunu almış ve vergi dairesine müracaat etmiştir. vergi dairesi raporu incelemiş.22.04.2013 tarihli yazısı ile bize rapor başlangıç tarihinden itibaren ikinci derece sakatlık indiriminden faydalandırmamız için yazı göndermiştir.vergi dairesindeki memur iadenin ancak geçmiş üç ayın muhtasar beyannamelerinin düzeltilerek alınabileceğini söyledi. bana 4. ayda gönderdiği tebligata istinaden hangi mantıkla ilk üç ayın muhtasarı için düzeltme beyannamesi vermemi istemesini anlayamadım. bu konu ile ilgili yöntem bu mudur yoksa farklı bir yolla iade almamız mümkün müdür? başından böyle bir durum geçen siz değerli forum üyelerinin yorumlarını beklemekteyim.