Merhabalar,
2007 sonu itibariyle bir firmanın muhasebesi devralınacak.. Firma gayri faal ve tasfiyeye sokulması düşünülüyor. Özellikle alıcı, satıcı, avans hesapları vs.gerçeği yansıtmıyor. Bazı banka kayıtları da eksik. Örneğin akbank'tan ekstre alınmamış diye hiç kayıt yapılmamış. Şimdi bu firmayı ne yapmak lazım? Carileri, banka ve çek hesaplarını gerçeğe uydurmak için ne yapmak gerekir? Ortaklar cari hesabını kullanmak bir çözüm mü?
Saygılar
2007 sonu itibariyle bir firmanın muhasebesi devralınacak.. Firma gayri faal ve tasfiyeye sokulması düşünülüyor. Özellikle alıcı, satıcı, avans hesapları vs.gerçeği yansıtmıyor. Bazı banka kayıtları da eksik. Örneğin akbank'tan ekstre alınmamış diye hiç kayıt yapılmamış. Şimdi bu firmayı ne yapmak lazım? Carileri, banka ve çek hesaplarını gerçeğe uydurmak için ne yapmak gerekir? Ortaklar cari hesabını kullanmak bir çözüm mü?
Saygılar