Bir firma düşünün Merkez , farklı iki ilde şubesi var. Nakliye için kullandığı Kamyon, Tır var. ayrıca da İdari kısım için kullanılan Binek Oto, Kamyonet ve Jip var...
1- Tek Merkez adresli bir vergi Levhası onaylatıp Şubelere de fotokopilerini göndersek asılsa olur mu ?
2- Merkez ve iki şube için Toplam 3 asıl Vergi Levhası mı onaylatmamız lazım.
3- Taşıtlar için ayrıca küçük vergi levhası onaylasak yada onaylatsak olur mu ?
4-10 tane taşıt var her birine ayrı vergi levhası yerine fotokopileri kullanılamaz mı ?
1- Tek Merkez adresli bir vergi Levhası onaylatıp Şubelere de fotokopilerini göndersek asılsa olur mu ?
2- Merkez ve iki şube için Toplam 3 asıl Vergi Levhası mı onaylatmamız lazım.
3- Taşıtlar için ayrıca küçük vergi levhası onaylasak yada onaylatsak olur mu ?
4-10 tane taşıt var her birine ayrı vergi levhası yerine fotokopileri kullanılamaz mı ?