Merhaba değerli forum ekibi, bende aranıza katıldım. Gerçi pek çok keredir sitenizdeki bilgilerden faydalandım ama, üye olup aranıza katılmak anca kısmet oldu. İsmim Erkan, Bursa'da ikamet etmekteyim. Kamu'dan (TSK) sağlık problemim nedeni ile biraz erken emekli oldum. Ev de oturmakla da olmuyor elbet. Siz değerli üstadlarıma hem bir konuyu danışmak, hemde fikirlerinizi almak istiyorum.
Tsk'da ki görevlerim süresince idari işler konularında aktif görev aldım. Personel departmanlarında epeyce bulundum. Ekip yönetiminde, ofis çalışmasında, özlük kayıtlarında tecrübeliyim.
Şimdi, sivil yaşam diye tabir ettiğimiz iş ilanlarına göz atmaktayım. İdari işler elemanı / amiri /görevlisi / şefi ünvanları ile bir çok personel artanmakta kurumsal şirketlerde, özel sektörde. Bu ilanlara başvurmak niyetindeyim. Fakat, bazı hususları atlayarak da başvurmak istemiyorum. Bunu sizlere de danışacağım; örneğin idari işler yetkilisi, şefi, amiri vb. tam olarak ne görev yapmaktadır? Yani görevleri genel hatları ile nelerdir?
Bu görevi icra edecek yetkilide bulunması gereken ana özellikler nelerdir? Örneğin ben puantajlama nedir yakından tanık olmadım. Sgk mevzuatına hakim diyorlar ilanlarda, buna nasıl hakim olabilirim?
Kısacası nasıl bir ön eğitim almalıyım, neleri bilmeliyim, önemli noktaları nelerdir, bir kurs, kaynak vb. faydalanabileceğim olanaklar varmıdır? Neler öenrirsiniz?
Amacım, oldukça donanımlı, hazırlıklı, ön bilgili bir şeilde bu işleri değerlendirip sektörde, iş hayatında yükselmek.
Evet üstatlarım, nereden başlamalıyım sizce? Neler öneriyorsunuz? ???
Hepinize saygılarımı sunarım.
Tsk'da ki görevlerim süresince idari işler konularında aktif görev aldım. Personel departmanlarında epeyce bulundum. Ekip yönetiminde, ofis çalışmasında, özlük kayıtlarında tecrübeliyim.
Şimdi, sivil yaşam diye tabir ettiğimiz iş ilanlarına göz atmaktayım. İdari işler elemanı / amiri /görevlisi / şefi ünvanları ile bir çok personel artanmakta kurumsal şirketlerde, özel sektörde. Bu ilanlara başvurmak niyetindeyim. Fakat, bazı hususları atlayarak da başvurmak istemiyorum. Bunu sizlere de danışacağım; örneğin idari işler yetkilisi, şefi, amiri vb. tam olarak ne görev yapmaktadır? Yani görevleri genel hatları ile nelerdir?
Bu görevi icra edecek yetkilide bulunması gereken ana özellikler nelerdir? Örneğin ben puantajlama nedir yakından tanık olmadım. Sgk mevzuatına hakim diyorlar ilanlarda, buna nasıl hakim olabilirim?
Kısacası nasıl bir ön eğitim almalıyım, neleri bilmeliyim, önemli noktaları nelerdir, bir kurs, kaynak vb. faydalanabileceğim olanaklar varmıdır? Neler öenrirsiniz?
Amacım, oldukça donanımlı, hazırlıklı, ön bilgili bir şeilde bu işleri değerlendirip sektörde, iş hayatında yükselmek.
Evet üstatlarım, nereden başlamalıyım sizce? Neler öneriyorsunuz? ???
Hepinize saygılarımı sunarım.