personel maaş programı

İhaleli işlerde tekrar işyeri bildirgesi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan baysar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
23 Nis 2006
Mesajlar
2
Firmamız bir okulun temizlik işlerini ihale ile almıştır.31.12.2011 tarihinde biten sözleşme tekrar ihale ile yeniden yapılarak hiç ara vermeden aynı işçilerle aynı şekilde devam etmiştir
biz de sgk ya dilekçe ile sözleşmemizi verip aynı sicil numarası ile devam ettik.fakat kurum 2 ay sonra tekrar işyeri bildirgesi vermemiz gerektiğini söyleyip İPC kesti.
itiraz edebileceğimiz bir gerekçe varmı acaba.
 
Ynt: İhaleli işlerde tekrar işyeri bildirgesi

yok.ayrı bir iş.ilk iş bitti.tekrar damga vergisi , kik gbi vergileri ödeyeceksiniz.yeni dosya açılacak.
 
Ynt: İhaleli işlerde tekrar işyeri bildirgesi

işyeri numaran bile değişecek siz 2 aydır adamları başka işyerinden gösteriyorsunuz işiniz çok zor allah yardımcınız olsun
 
Ynt: İhaleli işlerde tekrar işyeri bildirgesi

ihaleli işlerde işin sona ermesinde vergi dairesine herhangi bir bildirim (sgk ya yapılan dosya kapanışı gibi..)yapılmalımı dır?prosedürü nedir?yapılmamasının yaptırımı var mıdır??
 
Ynt: İhaleli işlerde tekrar işyeri bildirgesi

haleli işlerde genellikle şözleşmenin yapıldığı günün sonraki günden başlamak üzere 5 gün içersinde işyeri teslimi yapılıyor. Dosyanızı işyeri teslimi yapıldığı gün açtırırsanız olur. Eğer kesin teslim tarihini biliyorsanız önceki günlerdede açtırabilirsiniz. İhaleli işlerde işe başlama ve bitiş tarihleri ihaleyi yapan kurumun kayıtlarıyla farklı olursa iş bitiminde sorunlar çıkabiliyor sskda. o yüzden işe başlamanızı işyeri teslim tarihine işin bitimini geçici kabul tarihine göre ayarlayın.(geçici kabul ile kesin kabul arasında çalışma olmassa tabiki).
 
Üst