fonradar

İş Kazası Bildirimini Sadece SGK'na Yapmamız Yeterlimi ?

Rietveld

Tanınmış Üye
Üyelik
6 Eyl 2010
Mesajlar
3,399
Konum
Lüleburgaz
Arkadaşlar bir mükellefimizin işyerindeki çalışanı kaza geçirmiş.Bununla ilgili bildirimi 3 gün içinde yapmamız gerekiyor bildiğiniz üzere.Bende bir iş kazası raporu doldurarak bunu işverene ve işçiye imzalatıp bağlı olduğumuz SGK'na gidip bildirimi el ile yaptım.Bunun haricinde internete ortamında falan bir bildirim yapmamız gerekiyormu acaba ? SGK'ndaki memur birşey söylemedi bende başka birşey gerekmiyor diye biliyorum ama yinede aklıma takıldı.
 
Ynt: İş Kazası Bildirimini Sadece SGK'na Yapmamız Yeterlimi ?

Çalışma Bölgeye de Bildirmeniz Gereklidir.
 
Ynt: İş Kazası Bildirimini Sadece SGK'na Yapmamız Yeterlimi ?

Bunun bildirimini ne şekilde yapıcaz acaba.Bir iş kazası raporunuda onlaramı göndericez posta yoluyla?
 
Ynt: İş Kazası Bildirimini Sadece SGK'na Yapmamız Yeterlimi ?

SGK Verdiğiniz Dilekçeyi Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanlığına Şeklinde Değiştiriniz ve Dilekçede Verdiğiniz Ekleride Buna ekleyiniz ÇSBB Numarasını yazmayıda unutmayın
 
Ynt: İş Kazası Bildirimini Sadece SGK'na Yapmamız Yeterlimi ?

Sgk ve Bölge Çalışmaya iki gün içinde elden verin evrakları ıkısınede bıldırım yapmadıgınız takdirde işçiye ödenen geçici işgörmezlik ödeneğini işverenden tahsil ediyor sgk bilginiz olsun. :mad:
 
Ynt: İş Kazası Bildirimini Sadece SGK'na Yapmamız Yeterlimi ?

Sadece dilekçeler yetersiz kalır..

Bölge çalışmaya farklı.. Sigorta müdürlüğüne farklı işyeri kaza bildirim formu düzenleyin..Sigorta müdürlüğüne vereceğiniz evrağa vizite kağıdını da ekleyin.. ayrıca bağlı olduğunuz kolluk kuvvetlerine olay anında haber vermeniz gerekiyordu.. olayın boyunutu.. ciddiyetini bilmiyorum ama..kolluk kuvvetlerine de aynı bildirimi yapın..

Geçmiş olsun..
 
Üst