fonradar

İş Kazasında Düzenlenecek Evraklar

bt

Üyelik
1 Tem 2005
Mesajlar
8
Merhaba
işçi küçük çaplı bir iş kazası geçiriyor önce özel bir polikliniğe götürülüyor
ertesi gün sağlık ocağına gidiyor 5 gün rapor alıyor daha sonra hastaneye gidiyor 7 gün rapor alıyor yetkili kişi yıllık izinde olduğu için herhangi bir evrak doldurulmuyor
1-bundan sonrası için evrak anlamında neler yapılması gerekir
2-işyeri kaza bildirimi doldurmak gerekirmi
3-mevzuatta en geç 2 gün içinde bildirmek gerekir deniyor cezası varmıdır

yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar
 
Merhabalar,
Eğer çalışanın aldığı raporda iş kazası yazılmadıysa herhangi bir bildirimde bulunmanıza gerek yok.Ama yazıldıysa bildirsenizde bildirmesenizde 714,36 ytl ceza ödeyeceksiniz.
Saygılar...
 
Söylediklerinize ek olarak;

SSK Hastanelerinin Sağlık Bakanlığına devrinden sonra SSK şöyle bir yazı yayınladı ;

SSK hastanelere sahip iken vizite kağıdının ilgili yerlerini işkazası ile bilgilerin doldurulmuş olması SSK Müdürlüğüne de bildirim yapılmış olarak kabul ediliyordu fakat Hasatanelerin devrinden sonra vizite kağıdı dışında SSK müdürlüğüne'de işkazalarının bildirilmesini istiyor.
 
Yukarıda eklediğim bilgi ile ilgili aşağıdaki genelgeyi inceleyebilrisiniz :

Genelge no. 3-248
 
Üst