İş Sözleşmesi Yapılmalı mı?

odemirkol

Katkı Sunan Üye
Üyelik
7 Haz 2005
Mesajlar
146
Merhabalar;
Bir Limited Şirkette, Şirket müdürü ünvanı ile işveren vekili konumunda çalışacak bir personel ile iş sözleşmesi yapılması gerekir mi?İşçiler için iş kanunu hükümlerine göre hazırlanan iş sözleşmesinin kullanlması uygun olur mu?
Saygılar...
 
BAZI ŞİRKETLERDE UYGULANMAYABİLİR FAKAT BİZİM ŞİRKETTE YAPILIYOR BENCEDE YAPILMASI LAZIM İLERDEKİ PRÜZLERE MAHAL VERMEMEK İÇİN AMA SÖZLEŞMESİ GENEL İŞ SÖZLEŞMELERDEN FARKLI OLABİLİR BUNU DA HATIRLATIYIM....

Lütfen Forum Kurallarını okuyalım ve uyalım.
 
[kanımca kişi zaten imza sirküsünde aldığı sorumluluklar verilen yetkiler belirtiliyor. dolayısıyla kişi imza örneği için imzasını da attığına göre vereilen yetkiyi kabul ettiğini zımmı olarak belirtiyor. onun için gerek olmadığı düşünüyorum
 
Merhaba,
Arkadaşlar işveren ile çalışan arasında (süresi 1 yılı aşan belirli süreli hizmet sözleşmeleri dışında) akdedilecek sözleşmenin yazılı yapılması zorunluğu yoktur. Çalışanın statüsü, görevi v.s. bunu değiştirmez. Eğer sözleşmeyi yazılı yapmaya karar verirseniz, isterseniz matbu sözleşme imzalayabilir, isterseniz özel şartlarınızı yazabileceğiniz özel bir sözleşme imzalayabilirsiniz.

Fakat kanun zorunlu kılmamış olsa bile iş sözleşmesinin yazılı yapılmasında fayda vardır. İleride oluşabilecek sorunların çözümünde elinizdeki sözleşme her iki taraf içinde rehber olacaktır.
 
Üst