Merhabalar;
Şu anda satmış olduğumuz şirketlerimizden birinde 9 adet işçi çalışmaktaydı.
Bu satış esnasında 9 işçimizden istifa dilekçesi aldık ve bu 9 işçinin girişini başka bir şirketimiz adına yaptık.
Yeni şirketimizde sigortalı olarak çalıştırmaya başladığımız işçilerimize yeniden özlük dosyası tanzim etmemiz gerekir mi yoksa diğer şirketin özlük dosyalarındaki bazı sözleşmeleri (örn: iş sözleşmesi) yeni şirkete göre yeniden düzenleyip kullanabilir miyiz?
Şu anda satmış olduğumuz şirketlerimizden birinde 9 adet işçi çalışmaktaydı.
Bu satış esnasında 9 işçimizden istifa dilekçesi aldık ve bu 9 işçinin girişini başka bir şirketimiz adına yaptık.
Yeni şirketimizde sigortalı olarak çalıştırmaya başladığımız işçilerimize yeniden özlük dosyası tanzim etmemiz gerekir mi yoksa diğer şirketin özlük dosyalarındaki bazı sözleşmeleri (örn: iş sözleşmesi) yeni şirkete göre yeniden düzenleyip kullanabilir miyiz?