İş Yeri Satışında Özlük Dosyaları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan esli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
1 Haz 2005
Mesajlar
74
Merhabalar;

Şu anda satmış olduğumuz şirketlerimizden birinde 9 adet işçi çalışmaktaydı.
Bu satış esnasında 9 işçimizden istifa dilekçesi aldık ve bu 9 işçinin girişini başka bir şirketimiz adına yaptık.

Yeni şirketimizde sigortalı olarak çalıştırmaya başladığımız işçilerimize yeniden özlük dosyası tanzim etmemiz gerekir mi yoksa diğer şirketin özlük dosyalarındaki bazı sözleşmeleri (örn: iş sözleşmesi) yeni şirkete göre yeniden düzenleyip kullanabilir miyiz?
 
işyeri satışında özlük dosyaları

Konuya 30 a yakın kişi bakmış ancak fikir beyan eden olmamış.

Bu hususta üstadların yardımlarını rica ediyorum.

İyi çalışmalar
 
işyeri satışında özlük dosyaları

her şirket ayrı bir tüzel kişiliktir. ortakları aynı olsa dahi şirketler aralarında yazılı anlaşma ve karar defterinde karar olmadıkça her şirketin işleri kendini bağlar.
 
Ynt: işyeri satışında özlük dosyaları

satılan işyerindeki özlük dosyası muhafaza edilerek. özlük dosyası yeni işyeri girişlerine göre yeniden oluşturulmalıdır.Çünkü her iki işyeride ayrı ayrı işletmeler durumundadır.
 
Ynt: İş Yeri Satışında Özlük Dosyaları

Merhaba,
Yeni işyeriniz ile eski işyeriniz arasında herhangi bir protokol düzenlenmemişse yeni işyerinize geçen bu 9 kişi için yeniden sözleşme, görev tanımı, vs... yani yeni işyeri bilgilerini içeren evrakları imzalatmanız gerekir. Özlük dosyası için ayrıca ikametgah, öğrenim belgesi,sağlık raporu vs... gibi evrakları yeniden almanıza gerek yok.
iyi çalışmalar...
 
Üst