fonradar

İşe Giren İşçiyi Unutma

Üyelik
29 Ağu 2014
Mesajlar
4
Konum
konya
2016 şubat ayında işe giren bir personeli şubat bordrosunda göstermeyi unuttuk. bordroyu da onaylayıp bildirgeyi verdik primi ödedik. mart ayının bildirgelerini verirken farkettik. şimdi ne yapmam gerekiyor. geçmiş bildirgeye iptal olmuyır sistemden. ek de dönem hatası veriyor. elden mi götürüp kestirmem gerekiyor.
 
Ek bildirge düzenleyeceksiniz ve elden kuruma vereceksiniz artık internetten verme şansınız yok. Asgari brüt ücretin 8 de 1 i oranında ceza çıkacak. Ayrıca çıkan primi gecikme zamlı ödeyeceksiniz.
 
işe giriş bildirgesini yasal süresi içerisinde düzenledi iseniz Ek Aphb' sini kağıt ortamında düzenleyerek kuruma ibraz edin asgari ücretin 8'de 1'i oranında ipc uygulanır ve işleme alınır. eğer işçinin işe giriş bildirgesini de vermeyi unuttuysanız belgeniz denetmen incelemesinden sonra işleme alınır. şubat ayına ait kayıt ve belgeleriniz incelenebilir..
 
Eğer önceki bildirgede kanun no var ise vereceğiniz ek değil kanun nosuz (teşviksiz) asıl bildirge olur.
 
Üst