turkcell

İşe Giriş Bildirgesinde Sorun Var?

Üyelik
18 Eki 2008
Mesajlar
22
Arkadaşlar tekrar işe giriş bildirgesinin B bölümünde sigortalılık türü ve sigortalılık kodu olan yer var.Orada sigortalılık kodu olan yere (0) kodu (Tüm sigorta Kolları zorunlu)yerine yanlışlıkla (15) (Usta Öğrt.ve Söz.Öğrt)kodu yazdım.Bunu nasıl düzeltebilirim.Düzeltmez isem sorun olurmu.Ayrıca formun hemen altındaki 18 numaralı alanda ise tüm sigorta kolları otamatik kendiliğinde işaretli çıkıyo zaten.
 

ZİNDAN

Moderator
Forum Yönetimi
Üyelik
6 Eyl 2006
Mesajlar
7,304
Konum
İstanbul
Ynt: Yardım Eden Varmı

alfos ' Alıntı:
Arkadaşlar tekrar işe giriş bildirgesinin B bölümünde sigortalılık türü ve sigortalılık kodu olan yer var.Orada sigortalılık kodu olan yere (0) kodu (Tüm sigorta Kolları zorunlu)yerine yanlışlıkla (15) (Usta Öğrt.ve Söz.Öğrt)kodu yazdım.Bunu nasıl düzeltebilirim.Düzeltmez isem sorun olurmu.Ayrıca formun hemen altındaki 18 numaralı alanda ise tüm sigorta kolları otamatik kendiliğinde işaretli çıkıyo zaten.

İşini sağlama alıp,
Bağlı olduğunuz Ssk müdürlüğüne Dilekçe ile düzeltilmesini talep ediniz.
İlerde belki sıkıntı oluşturabilir.
 
Üyelik
27 Eyl 2008
Mesajlar
1,263
Konum
Antalya
Ynt: İşe Giriş Bildirgesinde Sorun Varrrr

Arkadaşlar dün akşam üzerinden beri işe giriş yapamıyorum. sayfa açılmıyor hata veriyor. bilgisi olan varmı?
 
Üyelik
26 Eyl 2009
Mesajlar
19
Konum
İstanbul
Ynt: İşe Giriş Bildirgesinde Sorun Var?

Merhaba,

Birkaç gün önce işe giriş yaparken, İşe giriş tarihi ve Sigorta kodunun yazıldığı ekranda başka bir kişinin ismini gördüm. Başka bir kimlik numarası girmişim. Hatayı fark edince ekrandan hemen çıktım. Ne olur ne olmaz diye o kimlik numarasını işe giriş görüntülemede sorguladım. Sorgulamada hiçbir şey çıkmadı. Sorum ise o kişi ile ilgili sgk'da bir kayıt oluşmuş mudur? Bir problem olur mu?

Saygılarımla,
 
Üyelik
18 May 2010
Mesajlar
3,920
Konum
istanbul
Ynt: İşe Giriş Bildirgesinde Sorun Var?

Onayla butonuna basmadiginiz surece sorun yok. Zaten kontrol etmissiniz de
 
Üyelik
3 Ocak 2011
Mesajlar
1,478
Ynt: İşe Giriş Bildirgesinde Sorun Var?

Onaylayıp aynı gün içinde iptal edersenizde sorun olmaz.
 
Üyelik
29 Haz 2009
Mesajlar
77
Konum
İZMİR
Ynt: İşe Giriş Bildirgesinde Sorun Var?

Kolay gelsin.

Bazı arkadaşlar değinmiş lakin, 2-3 gündür işe giriş-çıkış yapamıyoruz. Onay ekranına kadar bir problem yok. Onayla dedikten sonra ise sadece firmanın adı ve sicil no'sunun yazdığı üst kısım geliyor donuk bir şekilde. Bununla ilgili bir açıklamaya da rastlayamadım. Farklı pc lerden de deniyorum lakin olmuyor.

Var mı bu sorunu yaşayıp da bi şekilde aşan. Yığılıyor işlemler yavaş yavaş. :(
 
Üyelik
3 Ocak 2011
Mesajlar
1,478
Ynt: İşe Giriş Bildirgesinde Sorun Var?

Herhangi bir sorun yok. İşe giriş sorgulamadan onay işleminin tamamlanıp tamamlanmadığına baktınız mı?
 
Üst