İşletme İşe Başlama

Üyelik
25 Ocak 2016
Mesajlar
64
Konum
ankara
Arkadaşlar 2.sınıf işletme işe başlama vereceğim.
1-İşe Başlama Bildirim Formu KAÇ ADET
2-Kimlik fotokopisi
3-İmza Beyannamesi Fotokopisi KAÇ ADET
4-İkametgah GEREKLİ Mİ
İşe başlamayı verdiğimde Defterini tasdik ettiririm.

ÖKC için, ruhsat almaya artık gerek yok sanırım. Vergi levhası ile direk bayiden alınıyor. Ökc için vergi dairesinde herhangi bir şey yapmam gerekiyor mu ? Kullanmaya başlayacağım diye bir dilekçe vermeme gerek var mı ?

Unuttuğum bir şey var mı ? yardımcı olur musunuz
 

Tahsin Kurt

Tanınmış Üye
Platin Üye
Üyelik
5 Nis 2007
Mesajlar
8,109
Konum
İstanbul
Selamlar
1- İşe başlama bildirimi 2 adet
2- Kimlik aslı ve fotokopisi (aslını görmek istiyorlar)
3- İmza beyanı 1 adet
4- Kira sözleşmesi (fotokopi yeterli)
5- Kira sözleşmesinin damga vergisi ödendisi
6- Smmm yetkisi ile açılacaksa smmm sözleşmesi ve bunun damga vergisi alındısı
7- E-tebligat için aynı anda müracaat.haliyle bunun formu da doldurulacak.Yoksa ceza yersiniz
8- İkametgaha gerek yok.Ancak Tc kimlik numarasında adresin kayıtlı olma şartı var.TC'sinde adres kayıtlı değilse,önce nüfus müdürlüğüne gidilmeli.

Vergi levhası çıktıktan sonra ökc için servise gidiliyor.Gerekli işlemleri servis hallediyor..

Genel itibariyle bunlar
 
Üst