İşyerine Asılması Gereken Evraklar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan humeyra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
23 Haz 2005
Mesajlar
17
MERABA ARKADAŞLAR.İŞYERİNE ASMAK ZORUNDA OLDUĞUMUZ EVRAKLAR NELERDİR. YANİ ASILMASI ZORUNLU OLAN BELGELER NELERDİR. ÇALIŞMA SAATLERİNİ KANUNA UYGUN OLARAK NASIL ASMALIYIZ? İŞ MÜFETTİŞLERİ GELDİĞİNDE Bİ İŞYERİNDE NELERİ DİKKAT EDİYOLAR? BEN SADECE HER AY APHB ASIYORUM AMA ONUN HARİCİNDE SABİT ASILMASI GERKEN BİLGİLER NELERDİR BANA BU KONUDA AYDINLATIRSANIZ SEVİNİRİM. TEŞEKKÜRLER''

Not: Bu yazının başlığı admin tarafindan forum kurallarına uygun olmadığı için düzeltilmiştir.Lütfen Forum Kuralları'nı okuyunuz.
 
İşyeri ortamında asılması zorunlu olan belgeler

1-asgari ücret levhası
2-çalışma saatleri/vardiya çizelgesi
3-genel güvenlik kuralları levhası
4-ikaz levhaları
5-aylık prim ve hizmet belgesi
6-işletme belgesi, işyeri açma ve çalışma ruhsatı.
 
İşyeri ortamında asılması zorunlu olan belgeler

1-asgari ücret levhası
2-çalışma saatleri/vardiya çizelgesi
3-genel güvenlik kuralları levhası
4-ikaz levhaları
5-aylık prim ve hizmet belgesi
6-işletme belgesi, işyeri açma ve çalışma ruhsatı.

+ Yıllık İzin Çizelgesi
 
Merhabalar;
Acaba işyerinde asılı olması gereken evrak ve uyarı levhaları hangi kanunda yazmakta...

Teşekkürler...
 
Üst