Herkese selamlar...
Muhasebesini tutmakta olduğum bir firmam Amerika'dan X Bankasının Leasing yoluyla bir demirbaş almıştır...
Demirbaşın fatura rakamı, 52.500,00 $ dır. Ödeme planına baktığımda ise, aylık 2130,00 $ + 383,49 $ KDV si şeklinde toplamda 2.515,00 $ bankaya geri ödeme yapılmaktadır... (24 taksit)
Bu işlemin muhasebe kaydında herhangi bir yanlışık yada eksiklik yapmak istemediğimden, sizlerin yardımına başvurmak istedim...
Teşekkürler...
Muhasebesini tutmakta olduğum bir firmam Amerika'dan X Bankasının Leasing yoluyla bir demirbaş almıştır...
Demirbaşın fatura rakamı, 52.500,00 $ dır. Ödeme planına baktığımda ise, aylık 2130,00 $ + 383,49 $ KDV si şeklinde toplamda 2.515,00 $ bankaya geri ödeme yapılmaktadır... (24 taksit)
Bu işlemin muhasebe kaydında herhangi bir yanlışık yada eksiklik yapmak istemediğimden, sizlerin yardımına başvurmak istedim...
Teşekkürler...