Karar Defteri

Üyelik
28 Tem 2011
Mesajlar
107
Konum
Rize-çayeli
İyi günler .Limited şirketin temsili münferiden üç ortak tarafından yürütülmetedir:Ötedenberi mevcut karar defterinde kararlar almaktayız.2013 yılında karar alırsak.Toplantı ve müzakere defterinemi yoksa eski karar defterine mi karar almalıyız Teşekkürler
 

bulent249

Tanınmış Üye
Üyelik
27 Ara 2006
Mesajlar
3,835
Konum
ADANA
İyi günler .Limited şirketin temsili münferiden üç ortak tarafından yürütülmetedir:Ötedenberi mevcut karar defterinde kararlar almaktayız.2013 yılında karar alırsak.Toplantı ve müzakere defterinemi yoksa eski karar defterine mi karar almalıyız Teşekkürler
Tek karar defteri kullanılıyorsa ve aralık ayında yeni defter onaylatmadıysanız, mevcut defterinize ocak ayında görülmüştür ve devam onayı yaptırmanız gerekirdi. Ayrı ayrı müdürler kurulu defteri ve toplantı ve müzakere defteri kullanılıyorsa, müdürlerin aldığı kararları ayrı deftere, ortakların aldıkları kararları ayrı deftere almanız gerekir. Örnek olarak genel kurul yapılması kararını (gündem, toplantı yeri, zamanı vs.) müdürler kurulu defterine, genel kurulda alınan gündemin görüşülmesi ile ilgili kararı toplantı ve müzakere defterine yazmanız gerekir.
 
Üyelik
28 Tem 2011
Mesajlar
107
Konum
Rize-çayeli
Teşekkür ederim.Ancak toplantı ve müzakere defteri tastiklidir.Türmob sirkülerinde kapanış onayı 31 marttır.Kullanmakta olduğum karar defterine 12. ayda alınmış karar olursa işlem doğru olurmu veya toplantı ve müzakere defterine karar alırsam daha mı uygun olur.
 
Üst