personel maaş programı

Kısmı (Part time) Çalışma

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan stonhand
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

stonhand

Tanınmış Üye
Üyelik
23 Nis 2009
Mesajlar
1,210
Konum
istanbul
Yeni aldığım bir mükellefte part time çalışma oluyor. E bildirgede eksik gün kısmında kısmi süreli çalışma diye bildirimde bulunulmuş ancka benim sorum bu eksik gün bildirim formunda sgk ek bir evrak istiyormu internette araştırdığımda işçi ile yapılan kısmı çalışma sözleşmesi isteniyor deniliyor ancak bu konu ile uğraşmış tam bir bilgisi olan arkadaşımız varsa ve yardımcı olursa çok makbule geçecek malum abuk subuk nedenlerden ceza yeme korkusuyla iş yapmaya bile korkar olduk.
 
Ynt: Kısmı (Part time) Çalışma

Evet bildirgede kısmi istihdam olarak eksik gün nedeni belirtip işçi ile yapılan kısmi süreli iş sözleşmesinin bir suretini eksik gün bildirim formuyla vermelisiniz. Sözleşmenin yapıldığı ay eksik gün formu ekinde verilmesi durumunda kurumun yönetmeliklerine göre sonraki aylar için istenmiyor fakat bu konuda sorun çıkaran memurlar olabiliyor. Noter onaylı ise sorun olmaz ama değilse uğraşmamanız için ben her ay teslim etmenizi tavsiye ederim.
 
Ynt: Kısmı (Part time) Çalışma

Böyle durumlarda, işçinin de imzası olan puantaj hazırlatıyorum. Fazla belge göz çıkarmaz hesabı :)
 
Üst