Merhaba,
Yabancı sermayeli firmamız Türkiye de tek kurum (tek vergi no) altında iki organizasyon ile faaliyetlerini sürdürmektedir. 2017 yılı itibariyle aynı şirket altında olmak kaydı ile organizasyonlara ait muhasebe kayıtları ayrı yazılımlar ile takip edilecektir. (A organizasyonu merkez yapısı altında mevcut programı kullanmaya devam ederken B organizasyonu yurtdışındaki ana şirketin yazılım ve sistemini kullanacak)
Muhasebe kayıtları iki ayrı yazılımda takip edileceğinden mecburen iki organizasyonun da e-defterlerini ayırmak zorunda olduğumuz için B organizasyonu için mükellefiyetli bir şube açmayı düşünüyoruz. Sizce defterleri ayırmanın bunun dışında bir yolu var mıdır?
Teşekkürler
Yabancı sermayeli firmamız Türkiye de tek kurum (tek vergi no) altında iki organizasyon ile faaliyetlerini sürdürmektedir. 2017 yılı itibariyle aynı şirket altında olmak kaydı ile organizasyonlara ait muhasebe kayıtları ayrı yazılımlar ile takip edilecektir. (A organizasyonu merkez yapısı altında mevcut programı kullanmaya devam ederken B organizasyonu yurtdışındaki ana şirketin yazılım ve sistemini kullanacak)
Muhasebe kayıtları iki ayrı yazılımda takip edileceğinden mecburen iki organizasyonun da e-defterlerini ayırmak zorunda olduğumuz için B organizasyonu için mükellefiyetli bir şube açmayı düşünüyoruz. Sizce defterleri ayırmanın bunun dışında bir yolu var mıdır?
Teşekkürler