fonradar

Müşteri Bildirim Listeleri

Üyelik
5 Eyl 2007
Mesajlar
60
Herkese iyi çalışmalar. Ben de yeni bir meslek mensubu olarak bir konu hakkında bilgilerinizi istiyorum.
Müşterilerimizi yılın belli dönemlerinde odaya bildiriyoruz bunun yanı sıra müşterilerimizi ayrıca vergi dairesine de bildirmek gerekiyor mu? Gerekiyorsa bildirimler ne zaman yapılıyor? Şimdiden cevaplayanlara teşekkür ederim...
 
Ynt: Müşteri Bildirim Listeleri

*beyannamelerini imzaladığınız kişileri her sene 15 mayıs tarihine kadar
vergi dairesindeki dosyanıza bildireceksiniz.(bildirim yapmamanın cezası
bayağı ağır.)

*odaya bildirim yılda 2 kez.(genelde ocak,temmuz içinde)
 
Ynt: Müşteri Bildirim Listeleri

beyanname imzalamaktan kasıt kurumlar ve gelir vergisi beyannameleri mi yoksa yıl içinde gönderilen herhangi bir beyanname de bu kapsamda mı değerlendiriliyor?
 
Ynt: Müşteri Bildirim Listeleri

imzaladığınız bütün beyannameler
 
Ynt: Müşteri Bildirim Listeleri

peki internetten beyannamelerini gönderdiğimiz müşterilerin listesi ne zaman veriliyordu
 

Benzer konular

Üst