stajyeradayi
Katkı Sunan Üye
Değerli üstadlarım sizlere 2 sorum var ilki
1- Ocak ayında 2010 yılının son üç aylık muhtasarının ödemesini yaptık aynı şekilde kdv ninde yaptık. Bunların ocak ayındaki ödeme kayıtlarını hem kdv için hem muhtasar için nasıl yapıcaz?
2- ikinci sorum ise bir ltd. şti. bankadan kredi kullanmış 280 hesabında da banka kredileri var. Şirket gelecek yıl bu kredilerini ödesede gider yazmak zorundamı ikincisi ise şirket bu kredisini ödemediyse veya yeniden yapılandırdıysa veya icra safhasına geldiyse nasıl bir kayıt yapması gerekir?
Şimdiden teşekkür ederim...
1- Ocak ayında 2010 yılının son üç aylık muhtasarının ödemesini yaptık aynı şekilde kdv ninde yaptık. Bunların ocak ayındaki ödeme kayıtlarını hem kdv için hem muhtasar için nasıl yapıcaz?
2- ikinci sorum ise bir ltd. şti. bankadan kredi kullanmış 280 hesabında da banka kredileri var. Şirket gelecek yıl bu kredilerini ödesede gider yazmak zorundamı ikincisi ise şirket bu kredisini ödemediyse veya yeniden yapılandırdıysa veya icra safhasına geldiyse nasıl bir kayıt yapması gerekir?
Şimdiden teşekkür ederim...