Ynt: PDKS Programı hakkında ,
ben kullanmıyorum hatta adını ilk defa sizden duydum ama şöle bişey buldum
SERVİS İSTİYORUM
1.ADIM : Lütfen 0 212 320 74 80 nolu numarayı arayarak Dahili 125 i tuşlayınız.
2.ADIM : Firma unvanınızı , Adınızı , kullandığınız cihazın modelini ve yazılımınızın versiyonunu belirtiniz.
3.ADIM : Operatörün yönlendirmesine göre prosedürü başlatınız.
4.ADIM : Operatörün telkinlerine göre donanımınızdaki gerekli kontrolleri yapınız.(Gerek duyulursa)
5.ADIM : Operatörün istemiş olduğu rapor çıktılarını fakslayınız.(Gerek duyulursa)
6.ADIM : Sorun telefon ile halledilemezse operatör size servis verileceği günü sözlü olarak belirtecektir, Eğer bakım anlaşmanız bitmiş yada garanti dışına çıkmış iseniz ; servis talebinizi kabul ettiğinize dair onaylamanız için bir metin fakslanacaktır.Onayınızı yazılı olarak 0 212 220 69 57 ye fakslamanızı müteakip servis intikal süresi başlamış olacaktır.Geç gelen yada gelmeyen onay formlarına bağlı servis gecikmelerinde firmamız sorumlu tutulmamalıdır.
Göstermiş olduğunuz açık iletişim, iş birliği ve nezaket için teşekkür ederiz.