Personel Avans Yönetmeliği

Üyelik
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Konum
istanbul
arkadaşılar merhaba,

personel avans yönetmeliği varmı? elinizde varsa eklermisiniz yada mail olarak atarmısınız
 

şeref aydemir

Tanınmış Üye
Üyelik
25 Kas 2011
Mesajlar
4,757
Konum
ankara
Bilgi amaçlı olarak;
Kamu işyerleri dışındaki özel sektör işyeri/işletmelerde bu konuya ilişkin haslaten "personel avans yönetmeliği" olmaz değil ama şehsen görmedim,duymadım, fakat personele dair "avans"konusunu "iş avansı" olarak,"Harcırah yönetmeliği" içinde,personelin ihtiyacı nedeniyle,her ay belirli bir miktarı aylık ücretinden kesilmek üzere verilenlere ilişkin hususlar "personel yönetmeliğ" yahut iş sözleşmeleri içinde de belirtilebilir,tabiki ayrıca da düzenlenebilir.
Ayrıca bu benzeri hususlar bağlayıcı niteliktedir,hüküm altına alınmış ise uygulanması gerekir.
 
Üyelik
11 Şub 2012
Mesajlar
44
Konum
Bursa
Burcu hanım, yönetmelik, tüzük vb. hep bir angarya gibi görülür genelde... Ama en güzeli size uyacak şekli ile sil baştan hazırlamanızdır. Hazır olan birşey size birebir olmaz, olsa da çok yerde hatalı olur. Üzerine copy/paste yapmaktansa bir belgeye, şekil itibari ile de pek fazla önem arz etmeyen, ama düzen içerisinde maddelerle yazılmış, sade, tam olarak ne istenildiğini özetleyen bir yönetmeliği sizin yazmanız en sağlıklısı olandır. Bu yönetmelikte ne yazması gerektiğini zaten en iyi siz bileceksiniz...
 

miller57

Katkı Sunan Üye
Üyelik
5 Şub 2011
Mesajlar
343
Konum
İstanbul
Özel sektörde bende hiç personel avans yönetmeliği gibi bir şey duymadım. Uygulamada eski çalıştığım yerlerin birinde ayın 20 sinden önce kimseye çok ekstra bir durum olmadıkça avans verilmezdi. Başka bir yerde ise örneğin avansın verileceği gün ayın 10 u ise, en fazla 10 günlük maaşı kadar avans ödenirdi... Fakat yazılı bir şey yoktu.
 

keremcem

Tanınmış Üye
Üyelik
5 Ara 2007
Mesajlar
5,829
Konum
izmir
Bizim sirkette var oyle bir yonetmelik,
Eektronik ortamda ulasabilecegim bir kopya bulursam paylasayim.
 
Üst