Personele Harcırah Verilmesi

Üyelik
13 Nis 2009
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar.

İl dışındaki inşaatlarımızda çalışan personelimize günlük olarak gelir vergisinden istinsa edilen tutar kadar harcırah veriyoruz.Ay sonlarında harcırah beyannamlerini doldurup gider olarak yazmaktayım.Ancak kafama takılan soru şu :

Ay sonlarında harcırah verdiğimiz çalışanlarımız otel faturası otobüs bileti ve yemek faturaları ve fişleri getirmektedir.Ben bu faturalarıda gider olarak kaydetmem gerekiyormu.

Yardımcı olan Arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
 
Ynt: Personele Harcırah Verilmesi

-iki türlü uygulama vardır harcırah ödemezsiniz belge karşılığı
harcamaları ödersiniz.
-kanunda belirtilen limitleride dikkate alarak harcırah ödersiniz
yol ve konaklama dışında başka fatura ödemezsiniz.
 
Üst