Arkadaşlar bir sorum olacak sizlere, yardımcı olursanız sevinirim.
Şirketimizin bir personeli Aralık 2008 tarihinde bir iş kazası geçirdi, ve o tarihten bugüne 6 tane ikişer aylık rapor aldı. Son aldığı rapor süresi devam etmekte ancak bundan önceki 5 raporun ücretini SGK'dan talep edebilir mi? Birde işgörmezlik ödeneği alabilmesi için her rapor için ayrı evrak mı hazırlamamız gerekiyor (çalışmamıştır yazısı, vizite kağıdı) yoksa hepsi için tek yazı yeterli mi?
Şimdiden teşekkürler..
Şirketimizin bir personeli Aralık 2008 tarihinde bir iş kazası geçirdi, ve o tarihten bugüne 6 tane ikişer aylık rapor aldı. Son aldığı rapor süresi devam etmekte ancak bundan önceki 5 raporun ücretini SGK'dan talep edebilir mi? Birde işgörmezlik ödeneği alabilmesi için her rapor için ayrı evrak mı hazırlamamız gerekiyor (çalışmamıştır yazısı, vizite kağıdı) yoksa hepsi için tek yazı yeterli mi?
Şimdiden teşekkürler..