Tekrar selamlar
Tamam şimdi konu anlaşıldı.İrsaliyeye yanlışlıkla fatura bastınız.
Öncelikle hatalı kesilen irsaliye sayfalarını birbirine ekleyerek iptal ettiniz.Akabinde koçandan takip eden seri sıra nolu irsaliyeyi yazıcıya takıp doğru irsaliyeyi kestiniz.Buraya kadar sorun yok..
Muhasebeye gönderiyormuyuz derken,muhasebe işleyişinizin nasıl olduğunu bilemiyoruz tabi.Belgeler daha sonra müşavirin ofisine gönderiliyor ise,normal şartlarda irsaliyeler gönderilmez.Fakat müşavir özel olarak bunlarıda alıp takip ediyorsa birşey diyemeyiz tabi ama genelde gönderilmez...şayet müşavir,hizmeti işyerinde veriyorsa belki irsaliyeleride kontrol ediyor olabilir,bunuda bilemeyiz.Ama hangi durumda olursa olsun,belgelerin hatalı basılması ve iptal edilmesi gayet doğal ve hemen herkesin yaptığı bir hatadır. o yüzden çekinecek veya tedirgin olacak bir durum yoktur.Ayrıca burada dikkat etmeniz gereken diğer hususta,sonradan düzenleyeceğiniz faturada irsaliye bilgisi olarak doğru kestiğiniz irsaliye bilgilerini yazmanızdır.
Endişe edecek bir durum yoktur..
Saygılar