1 : ) Herkese merhabalar, kurumda emekli olmuş ve tekrar işe başlamış birisi var ve yaklaşık 8 yıldır da çalışmakta. Bu işçi işten ayrıldığında kendisine kıdem tazminatı ödenmesi gerekirmi. Emekli olmadan önce emekli olurken kendisine kıdem tazminatı bir kez ödenmiş. Sonra tekrar işe girmiş ve 7 8 yıl kadar da çalışmış. Artık yaşı epey ilerlediği için işten ayrılması gerekebilir. Bu durumda ne yapacağız.
2 : ) Kurumda çalışan bir eleman 14.12.2011 tarihinde vefat etti. Biz çıkışını yaptık ve sskya internet üzerinden bildirdik. Ancak sigortaya hesap fişi göndermedik. Hesap fişi düzenlememiz gerekiyormu. Bir de vefat eden kişilerin varislerine tazminat ( Kıdem tazminatı ) ödeyeceğiz. Hangi evraklar olmaz sa olmazdır. MEsela noter onaylı bir liste getirdiler. O listenin geçerliliği varmıdır. Mahkeme mi veraset ilamı vermesi gerekir. Teşekkürler saygılar
2 : ) Kurumda çalışan bir eleman 14.12.2011 tarihinde vefat etti. Biz çıkışını yaptık ve sskya internet üzerinden bildirdik. Ancak sigortaya hesap fişi göndermedik. Hesap fişi düzenlememiz gerekiyormu. Bir de vefat eden kişilerin varislerine tazminat ( Kıdem tazminatı ) ödeyeceğiz. Hangi evraklar olmaz sa olmazdır. MEsela noter onaylı bir liste getirdiler. O listenin geçerliliği varmıdır. Mahkeme mi veraset ilamı vermesi gerekir. Teşekkürler saygılar