Sgk iptal bildirgesi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Bfs
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Bfs

Üyelik
7 Ağu 2008
Mesajlar
31
Konum
istanbul
Arkadaşlar merhaba.

Pek sık yaptığım bir işlem olmaması nedeniyle doğruluğunu teyit almam gereken bir işlem var.İlginize şimdiden teşekkürler.

Yönetim kurulu üyesi ve emekli olan bir çalışanımızın hem şirket olarak primleri ödenmekteydi.Daha sonrasında ise emekli maaşından da kesinti yapılmaya başlandı.Konu ile ilgili girişimlerimiz ertesinde firmamıza Sgkdan gelen yazıda 01/09/2009 - 28/02/2011 tarihleri arasında ilgili kişi için düzenlenen bilgirgelerin iptal edilmesi hususunda bilgi verildi.

Şimdi bu iptal bilgirgesini doldurdum ancak her kafadan bir ses çıkmakta.Sgk da ise telefonlara bile bakılamıyor.Malum torba yasa koşturmacası.

Şimdi ben bu iptal bildirgesinde ''Mahiyeti'' kısmına iptal mi yazacağım?''Düzenlemenin esas kanun numarası'' kısmına ise bu aradaki zamanda faydalandığımız 5510 sayılı kanunu mu yazacağım?

İlgili iptal bildirgelerini verirken şirket olarak bir kapak yazısı yazdım.Şahış için bir yazı yazmama gerek var mıdır?Çünkü ona da bir yazı gelmişti.İçerikte ''işyerinize prim iptali hususunda bilgi verilmiştir daha sonra size Prim tahsilat başkanlığından cevap yazısı gelecektir'' şeklinde.

İlginize teşekkürler.İyi çalışmalar.
 
Ynt: Sgk iptal bildirgesi

Öncelikle konuyu anlatan bir dilekçe hazırlayın ve ekine sgk'dan gelen yazının bir nüshasını koyun daha sonra da
mahiyeti kısmına iptal yazın ve önceki aylarda kişi adına ne bildirge verdiyseniz açın bakın harfi harfine onunla uyması gerek.Ayrıca bağlı bulunduğunuz sgk'ya elden götürerek yaptığınız işlemin doğru olup olmadığına ilişkin
mutlaka onay alın.Benim tavsiyem ve hep uyguladığım yöntem budur.
 
Üst