Sigorta Şirketlerinde Ba Bs Formu

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan taner
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
15 Kas 2005
Mesajlar
14
Bir sigorta şirketinin acenteliğini yapan limited şirket Ba ve Bs formu vermesi gerekiyormu? yoksa poliçeler dışındaki diğer alış faturaları için sadece Ba formu mu verip Bs formunu boş olarak mı vermesi gerekiyor bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
 
VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ

(SIRA NO: 362)

4.10. Sigorta şirketleri tarafından yapılan tazminat ödemeleri fatura ile belgelendirilen bir mal veya hizmet alımına dayanıyor ise, bu alımların genel esaslar çerçevesinde katma değer vergisi hariç tutarlarıyla Ba bildirim formuna dahil edilmesi gerekmektedir.

Diğer taraftan, sigorta şirketlerinin poliçe bilgilerini Form Bs ile bildirmelerine gerek bulunmamaktadır.

Hem Ba Hemde Bs vermesi gerekiyor...
Boş olsa dahi....
 
Üst