Şirket İçi Giderler

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan lkoruklu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
5 Eyl 2006
Mesajlar
5
merhaba arkadaşlar,
tekstil aksesuarları üzerine bir şirkette çalışmakatayım. şirkete ait aylık sabit giderlerin azaltılması ilgili bir çalışma yapmam gerekiyor. bununla ilgili elinde herhangibir yazı yada çalışma olan arkaşlar varsa eğer yardımlarınıbekliyorum.
 
Ynt: şirket içi giderler

yazı yok ama herkes kendi işetmesine göre neyin fazla gider olduğu bu giderin ne kadarının tasarruf edilebleceğini belirlemesi gerekir.
örneğin
1-Şirketinize ait sabit telefen ve gsm giderleri. ( dakika bazında kullandığınız operatörle diğer operatörlerin karşılaştırılması
2-şirket ofis boyunu iyi organize ederek aynı güzergahtaki işlemlerin belirlenerek ona göre yönlendirilmesi ( aynı yöne 2-3 defa gidilmemesi )
3-Kırtasiye harcamalarının kontrol altına alınması ve her ay kullanılacak malzemenin listelenmesi, listelenen malzemelerin en uygun fiyattan ve vadeden nereden temin edileceğinin belirlenmesi
4-Çay şeker vb. harcamaların kontrolü
5-Açık kalan elektriklerin işte kullanılmadığı durumlarda söndürülmesi ve bu duruma personelin ortak edilmesi.
6-Taşıt yakıt giderlerinin kontrolü ( iş haricinde kullanılıyo rmu )
7-oto kiralamış iseniz daha uygun koşullarda aynı hizmeti alabileceğiniz yerler belirlenmeli
8-kargo giderleri
9-Kaliteli personelin çalıştırılması zamandan ve paradan tasarruf sağlayabilir.

ilk aklıma gelenler bunlar
 
Ynt: şirket içi giderler

Sabit giderler her işletmede farklılık gösterebilir. Ama bizim şirketteki sabit giderleri aşağıya yazdım. Benim çalıştığım şirket hizmet üreten bir işletme olduğu için bazı giderler size uymayabilir. ama çoğunlukla uyacağından eminim. Umarım yardımcı olur. kolay gelsin.

- Personel Giderleri.
- Enerji, Su ve Yakıt Giderleri.
- Tamir Bakım ve Onarım Giderleri.
- Haberleşme Giderleri.
- Sigorta Giderleri.
- Yolculuk ve Seyahat Giderleri.
- Satılan Personel Yemek Gideri.
- Müzik ve Eğlence Giderleri.
- Reklam Giderleri.
- İkram Giderleri.
- Temsil Ağırlama Giderleri.
- Mahkeme, İcra, Noter, Tescil Gid..
- Danışma, Müşavirlik ve Denetim Gid..
- Vergi, Resim ve Harçlar.
- Posta, Kargo, Nakliye Giderleri.
- Abone, Aidat, Bağış ve Yardım Giderleri.
- Araç Yakıt Giderleri.
- Araç Kiralama Giderleri.
- Çöp ve İlaçlama Giderleri.
- Atık Su Gideri.
- Eğitim Giderleri.
- Kırtasiye, Basılı Evrak Giderleri.
- Bilgi İşlem Giderleri.
- Kıdem Tazminatı Karşılığı.
- Amortismanlar.
- Diğer Giderler.
 
Üst