Merhaba,
Çalışanlarımıza dağıtmak için Şirket içi yönetmelik oluşturuyoruz, fakat elimde hiç bir örneği olmadığı için zorlanıyorum. Tasarladığım Yönetmelikte;
1. Amaç
2. Kapsam
3. İşe alım/İş Sözleşmesi
4. Kılık Kıyafet
5. İSİG
6. Mesai süresince uygulanacak kurallar,vb. gibi bir çok konuyu ele almak istiyorum.
Konuyla ilgili elinde örnek olan ve paylaşabilecek kimse var mı?
Çalışanlarımıza dağıtmak için Şirket içi yönetmelik oluşturuyoruz, fakat elimde hiç bir örneği olmadığı için zorlanıyorum. Tasarladığım Yönetmelikte;
1. Amaç
2. Kapsam
3. İşe alım/İş Sözleşmesi
4. Kılık Kıyafet
5. İSİG
6. Mesai süresince uygulanacak kurallar,vb. gibi bir çok konuyu ele almak istiyorum.
Konuyla ilgili elinde örnek olan ve paylaşabilecek kimse var mı?