Merhabalar
1 ocaktan itibaren müşterim olan firmanın 1996 yılından 31.12.2011 tarihine kadar mali müşaviri olan kişi vefat etti.
Sonrasında ise bir sorunlar yumağının içinde buldum kendimi
- Son dört yılın defterleri yazılmamış. Muhasebe programındada gerekli kapanış işlemleri yapılmamış. Çalışan elemanı defter yazdırmayı bilmediğini söylüyor
- Şu an iki tane karşıt inceleme tutanağı var. Kayıtların doğruluğundan emin olamıyorum ki imzalayayım. Bu durumda ne yapmak gerekir?
- Kurumlar vergi beyannamesinide ben vermek durumunda kalıcam. Ancak bende sadece hesapların bakiyeleri var. Mizanı sisteme borç , alacak, borç bakiye, alacak bakiye şeklinde girmek gerekiyor kayıtları ve bu bilgilere ulaşılamıyor?
- Mali müşavirin elemanı bir mizan yolladı ancak çok fazla hata var mizanda ve hatanın detayını , başlangıç noktasını tespit edip düzeltme kayıtlarını yapmak imkansız gözüküyor. ??
bu noktada belirttiğim konularla ilgili benim nasıl bir mesuliyetim olacaktır?
yardımlarınızı rica ediyorum
1 ocaktan itibaren müşterim olan firmanın 1996 yılından 31.12.2011 tarihine kadar mali müşaviri olan kişi vefat etti.
Sonrasında ise bir sorunlar yumağının içinde buldum kendimi
- Son dört yılın defterleri yazılmamış. Muhasebe programındada gerekli kapanış işlemleri yapılmamış. Çalışan elemanı defter yazdırmayı bilmediğini söylüyor
- Şu an iki tane karşıt inceleme tutanağı var. Kayıtların doğruluğundan emin olamıyorum ki imzalayayım. Bu durumda ne yapmak gerekir?
- Kurumlar vergi beyannamesinide ben vermek durumunda kalıcam. Ancak bende sadece hesapların bakiyeleri var. Mizanı sisteme borç , alacak, borç bakiye, alacak bakiye şeklinde girmek gerekiyor kayıtları ve bu bilgilere ulaşılamıyor?
- Mali müşavirin elemanı bir mizan yolladı ancak çok fazla hata var mizanda ve hatanın detayını , başlangıç noktasını tespit edip düzeltme kayıtlarını yapmak imkansız gözüküyor. ??
bu noktada belirttiğim konularla ilgili benim nasıl bir mesuliyetim olacaktır?
yardımlarınızı rica ediyorum