zirve

SMMM Yeterlilik Sınavı Ders Notları.!

Üyelik
24 May 2008
Mesajlar
11
Yeterlilik sınavına girecek arkadaşlar bende epeyce ders notları var sizlerdede varsa takas yapalım derim.Geçmiş sınavda çıkan soruların hepsine baktım büyütecek fazla bir şey yok.Bence gözümüzde fazla büyütmeden ilk önce kafamızda bitirmeliyiz.Azmin elinden birşey kurtulmaz.Bizlerde bugüne kadar olan çabalarımızla azimli olduğumuzu göstermedikmi?
 
Üyelik
24 May 2008
Mesajlar
65
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

merhabalar
sizde vergi ders notları var ise gönderebilirsiniz
birde hangi kaynakdan çalışıyorsunuz acaba..
 
Üyelik
24 May 2008
Mesajlar
11
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

merhaba;
eray mercanın kitabı yeterli çok güzel anlatmış mevzuata yakın olduğumuzdan anlaşılması kolay.bu kitabı bitirip son 10 yılda çıkmış soruları çözmeniz size fazlasıyla yeter.Sınava girenler çok kasıyorlar kendileri ama bence biraz abartı soruları çözünce sizde kolay olduğunu anlayaaksınız.mail adresinizi yazarsanız değişik kaydaklardan alınmış norlar atabilirim kolay gelsin başarılar diliyorum...
 
Üyelik
26 Kas 2007
Mesajlar
222
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

ORHANKARAOĞLAN ' Alıntı:
merhaba;
eray mercanın kitabı yeterli çok güzel anlatmış mevzuata yakın olduğumuzdan anlaşılması kolay.bu kitabı bitirip son 10 yılda çıkmış soruları çözmeniz size fazlasıyla yeter.Sınava girenler çok kasıyorlar kendileri ama bence biraz abartı soruları çözünce sizde kolay olduğunu anlayaaksınız.mail adresinizi yazarsanız değişik kaydaklardan alınmış norlar atabilirim kolay gelsin başarılar diliyorum...

Arkadaşım bence son 10 yılın sorularına çalışın demek çok doğru değil mart sınavından sonra; ben o son 10 yılı ezberleyip girenlerdendim mart sınavına faydasını görmedim kimseye tavsiye etmiyorum kanundan çıkması muhtemel yerlerin hepsine çalışmak lazım...
 
Üyelik
24 May 2008
Mesajlar
11
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

arkadaşım çıkmış sınav soruların çözdüğünde çıkan yerlere bakarsan genelde yayvan bir çekilde aynı çember etrafında bunları çözerek sınava girin demiyorum ama konunun çıkan yerleri hakkında fikir edilip daha sonra eray mercenın kitabını okuyun diyorum geriyede zaten bişi kalmıyor kanunun neredeyse hepsini okumuş gibi okuyorsun ma örnekli bir şekilde zadece kanun okumak örneksiz sence ne kadar sağlıklı olur?
 
Üyelik
24 May 2008
Mesajlar
11
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

ayrıca madem tezin doğru maliyet muhasebesinden nasıl sordular matematiksel dağıtımı buna ne diyeceksin demekki çözmekte fayda var dimiiii?
 
Üyelik
26 Kas 2007
Mesajlar
222
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

ORHANKARAOĞLAN ' Alıntı:
arkadaşım çıkmış sınav soruların çözdüğünde çıkan yerlere bakarsan genelde yayvan bir çekilde aynı çember etrafında bunları çözerek sınava girin demiyorum ama konunun çıkan yerleri hakkında fikir edilip daha sonra eray mercenın kitabını okuyun diyorum geriyede zaten bişi kalmıyor kanunun neredeyse hepsini okumuş gibi okuyorsun ma örnekli bir şekilde zadece kanun okumak örneksiz sence ne kadar sağlıklı olur?

vergiden direk kanunu yorumsuz bir şekilde istiyorlarmış bu genel bir kanı ve bence yabana atılmamalı, bu bağlamda diğer kitaplara yönelmek benim tercihim değil, zaten 7 ders var kim neye çalışacağını şaşırıyor...
kanunu 3-4 kere okurum, ezber yaparım, başka kaynaktan faydalanırım tercih meselesi nasıl aklınızda kalıyorsa... başarılar..
 
Üyelik
26 Kas 2007
Mesajlar
222
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

ORHANKARAOĞLAN ' Alıntı:
ayrıca madem tezin doğru maliyet muhasebesinden nasıl sordular matematiksel dağıtımı buna ne diyeceksin demekki çözmekte fayda var dimiiii?

çözmekte elbette fayda var maliyet değil mevzumuz vergi... vergi için benim görüşüm budur sizinkide diğeridir... çıkmış sorular kitabı ayrıca her stajyerin elinin altında olmalıdır baş ucu kitabı...
 
Üyelik
22 May 2008
Mesajlar
19
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

******** de yeterlilikle ilgili her türlü notu bulabilirsiniz

_________________________________________________

Hoş bir site olmuş, umarım uzun soluklu ve yararlı olur ancak forumumuzda site reklamı yapmak yasak.(O.G.)
 
Üyelik
8 Mar 2006
Mesajlar
48
Konum
İzmir
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

son 3 sınavdır Maliyet muhasebesinde tüyo diye birşey kalmadı..
 
Üyelik
22 May 2008
Mesajlar
19
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

konulara genel anlamda hakim olmak gerekir kanatindeyim ..
bunun olabilmesi içinde çıkmış soruları kesinlikle incelenmesi gerekir...
 
Üyelik
14 May 2008
Mesajlar
706
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

artık sorulmayanı soruyolar. ama iyi puan veriyolar bilginize..
 
Üyelik
27 Eki 2008
Mesajlar
35
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

smmm yeterlilik için notu olan arkadaşlar paylaşabilirmi
 
Üyelik
25 Eyl 2009
Mesajlar
1
Konum
BURSA
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

arkadaşlar


smmm staj başlatma sınavını elül 2009 da birde bir kazandım fakat bu meslekte yeniyim ve şu an bursa odasının açmış olduğu smmm yeterlilik kursuna başaldımm... Deneyimli siz meslekdaşlarımdan öğrenmek istedğim hangi kaynaklardan sınava yölük hazırlnadığınız... yardımlarınız için tşkler...
 
Üyelik
17 Ocak 2010
Mesajlar
1
Ynt: SMMM Yeterlilik Ders Notları

arkadaşlar ben de bolca ders notu var. mart sınavına ilk girişimde 7 dersi verdim.
 

Benzer konular

Üst