- Üyelik
- 2 Tem 2009
- Mesajlar
- 3
Kırtasiye ve büro malzemelri ticareti ile uğraşıyoruz.
Sene başından itibaren bazı stok ana başlılkarını alt başlıklara ayırmak ve öyle faturalandırmak istiyorum.
Örnek olarak, sadece A4 Fotokopi Kağıdı yerine A4 Fotokopi Kağıdı 80 gr, 90gr, 100 gr diye ayırmak istiyorum.
Ama bu zamana kadar alış faturalarının çoğunluğunda belirtilmesine rağmen ben satış faturalarında gramaj belirtmedim.
Envanter defterimi hazırlarken nasıl bir yol izleyebilirim? 2010 sonu itibarı ile mi bu detaylandırmayı yapmam lazım yoksa bu sene faturaları detaylı kesip 2011 sonunda mı envanter defterinde detaylı gözükmesi gerekir.
Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Sene başından itibaren bazı stok ana başlılkarını alt başlıklara ayırmak ve öyle faturalandırmak istiyorum.
Örnek olarak, sadece A4 Fotokopi Kağıdı yerine A4 Fotokopi Kağıdı 80 gr, 90gr, 100 gr diye ayırmak istiyorum.
Ama bu zamana kadar alış faturalarının çoğunluğunda belirtilmesine rağmen ben satış faturalarında gramaj belirtmedim.
Envanter defterimi hazırlarken nasıl bir yol izleyebilirim? 2010 sonu itibarı ile mi bu detaylandırmayı yapmam lazım yoksa bu sene faturaları detaylı kesip 2011 sonunda mı envanter defterinde detaylı gözükmesi gerekir.
Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.