fonradar

Tasdik Edilen Vergi Levhalarının Bildirimi

  • Konbuyu başlatan NİSAN
  • Başlangıç tarihi
N

NİSAN

Ziyaretçi
Arkadaşlar merhaba, meslek mensubu olarak tasdik ettiğimiz vergi levhaları ile ilgili olarak bilgi mahiyetindeki dilekçeyi
1 - müşterinin vergi dairesindeki dosyasınamı vereceğiz.
2- kendi dosyamıza m ı vereceğiz.
yada her ikisinede mi vereceğiz?ilgili maddeleride belirtirseniz sevinirim
 
Aşağıda ki bilgi İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığının "Mükellef Bilgilendirme Panosu"nda yayınlanmaktadır.

VERGİ LEVHALARININ MESLEK MENSUPLARINCADA TASDİK EDİLEBİLECEĞİ HAKKINDA

Yasal Dayanak:(13.4.1999 tarih ve 23665 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan 272 sayılı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği,1999/3 sayılı Uygulama İç Genelgesi)

1999 yılından itibaren mükellefler diledikleri takdirde vergi levhalarını Vergi Dairelerinin yanı sıra ,defterlerini tutmak üzere sözleşme düzenledikleri veya işletmelerinde bağımlı olarak çalışan Serbest Muhasebecilere , Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlere ve Yeminli Mali Müşavirlere tasdik ettirebileceklerdir.

Vergi Levhalarını tasdik eden meslek mensupları , tasdik işlemi yaptıkları mükelleflere ait bilgilerin yer aldığı listeyi bağlı oldukları vergi dairelerine , haziran ayının 25. günü akşamına kadar vermek zorundadırlar.




Yukarıda belirtildiği gibi vergi levhasını tasdik eden meslek mensupları; bu tasdik bilgisini kendi vergi dairelerine bildirmesi gerekmektedir. İSMMMO
since yayınlanan uyarılarda bu yöndedir.

Saygılar
 

Benzer konular

Üst