sizlere bir şey danışacağım. yabancı ltd.şirket bir mükellefim, tasfiye sürecine girdi. bu süreçle ilgili yetkiyi kendi avukatlık bürosuna verdi. ben normal beyannamelerini hazırlamaya defterlerini tutmaya devamediyorum. Onlara da bu işler için 20.000-30.000 euro gibi bizlere göre hayli yükse :bir ödeme yaptı. Şimdi avukatlık bürosu benden vergi d., ssk vb dilekçeleri vermemi, tasfiye bilançosunu hazırlamamı istiyor. bu normalmidir, tasfiye bilançosu özellikle sonu bilançosu hiç hazırlamadım ama meşakkatli bir iş ayrıca tüm karar ve imza yetkileri onlarda, tasfiye memuru da onlar ,ödemeyi de onlar aldı.. ne yapmam lazım, doğrusu, etik olanı nedir?? ben siiz beni yönlendirin dediğimde biz de detayını çok bilmiyoruz siz çevrenizdeki bir smm'ye sorun dediler bir de??