Vergi Dairesi İndi̇ri̇m Yazısı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ceres
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ceres

Tanınmış Üye
Üyelik
18 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Konum
istanbul
Merhaba,

çalışanımız engelli raporu almak istiyor.Ancak inatla ilk başvurusunu Vergi Dairesine yapacakmış.
vergi dairesinde imzalamam gereken yazıda engellilik indiriminden yararlanması için gereğinin yapılmasını arz ederim yazıyor.
imzalayıp versem başvuru formunu bir sorun yaşar mıyım sizce firma olarak ?
sonuçta engelli raporu yok ki, engelli indirimi için başvursun ??
 
Vergi indirimi için başvurular vergi dairesine değil de, vergi dairesi başkanlığına vergi dairesi başkanlığı olmayan yerlerde ise Defterdarlığa yapılması gerekiyor. Son 5 yıl içinde alınmış engelli raporu, nüfus cüzdanı fotokopisi ve işverenden alınan bir yazı ile başvuru yapılıyor. Eğer rapor olmadan başvuru yapılıyor ise başvuru makamı ilgiliyi rapor verilmesi için hastaneye sevk ediyor.
 
Son düzenleme:
tşk arkadaşlar,
Vergi Dairesi Başkanlığı'na başvuracak.
matbu imzalamam gereken formda engelli indiriminden faydalanması... yazdığı için biraz tereddütte kaldım.
hastaneye sevk ediyorsa verelim evrağı o zaman.
170 i arayıp bilgi aldığımda ise herhangi bir devlet hastanesine rapor için direkt başvuru yapılması gerekiyor denmişti.
eskiden İşkur'a yönlendiriyorduk, engelli raporunu aldıktan sonra ise Vergi Dairesi Başkanlığı'na başvuru yapılıyordu.
 
Üst