Selam
Merkezi İstanbulda olan bir şirket Sivas'a taşındı.Vergi Levhasını değiştirmek istiyoruz.Fakat vergi dairesi ısrarla eski vergi levhasının üzerini çizip yeni bilgileri (adres,vergi dairesi) eklememizi istiyor.mükellef vergi levhasının fotokopisini Bankalara ibraz edeceğinden üzerinde tahribat istemiyor.En son vergi dairesi yetkinin sende olduğunu söyleyip vergi levhasının benin tasdik etmemi istedi.Merak ettiğim vergi dairesi bunu neden benim tasdik etmemi istedi.Tasdik etsem herhangi bir sorumluluğu varmı.SM veya SMMM lerin vergi levhasını tasdik etmesi için vergi dairesinden herhangi bir izin alıyormu ve tasdik ettiği vergi levhasını vergi dairesine bildiriyormu? Bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan rica ediyor sorumun uzun olması nedeniyle anlayışınıza sığınıyorum.Saygılar...
Merkezi İstanbulda olan bir şirket Sivas'a taşındı.Vergi Levhasını değiştirmek istiyoruz.Fakat vergi dairesi ısrarla eski vergi levhasının üzerini çizip yeni bilgileri (adres,vergi dairesi) eklememizi istiyor.mükellef vergi levhasının fotokopisini Bankalara ibraz edeceğinden üzerinde tahribat istemiyor.En son vergi dairesi yetkinin sende olduğunu söyleyip vergi levhasının benin tasdik etmemi istedi.Merak ettiğim vergi dairesi bunu neden benim tasdik etmemi istedi.Tasdik etsem herhangi bir sorumluluğu varmı.SM veya SMMM lerin vergi levhasını tasdik etmesi için vergi dairesinden herhangi bir izin alıyormu ve tasdik ettiği vergi levhasını vergi dairesine bildiriyormu? Bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan rica ediyor sorumun uzun olması nedeniyle anlayışınıza sığınıyorum.Saygılar...