Arkadaşlar bir sorum olacak, şimdi yapmış olduğumuz ufak harcamalarda elbetteki şirket adına fatura almayıp fiş alıyoruz ve ben bunları direkt kayıt edip gider hesaplarına muhasebeye gönderdim. Onlarda bana bu fişlerin şirket adına kesilmediği için bir harcırah (bende sordum peki bu harcırahı kimin adına çıkıyorsunuz diye bişey diyemedi ) listesi hazırlayıp kaşeli imzalı bir şekilde teslim etmem gerektiğini ve bu fişleri de ekine zımbalamamı istediler. Ben bu zamana kadar fiş işledim ve teslim ettim hiç böyle bir zorunlulukla karşılaşmadım.zaten bunları muhasebe kaydına almıyor muyuz? tekrardan excel tablosu yapıp kaşe imzaya gerek varmı? Zannedersem işlerine böyle geldiği için direkt liste toplamında ki kdv yi toplayıp muhasebe kaydı oluşturmak istiyorlar...Sorumsa yukarıda yazmış olduğum gibi muhasebe kaydı yaptığımız halde böyle excell dökümü ve kaşe imzaya gerek var mı?