Merhabalar
yazar kasa kullanmakla ilgili bazı şeyler sormak istiyorum
Mükellef başka bir ilde şube açıyor ancak şubede kullanmaya başladığı yazar kasa için şubenin bağlı olduğu vergi dairesine müracaatta bulunmuyorlar
Daha sonra , merkez kapatılıyor ve burada bulunan yazar kasanın da kapanışı yapılıyor....Şube olarak açılan yer merkez oluyor.
Kapanışı yapılan yazar kasanın vergi levhası getirilip buraya asılıyor.
Birkaç yıl sonra kullanılmakta olan kasa yeni bir yazar kasa alınarak paketlenip bir yere kaldırılıyor.
Birkaç ay önce firmada adres değişikliği oldu ve yazar kasa levhasının yenilenmesi ile ilgili yeni vergi dairelerine müracaat etmemle bu durumları öğrendim.
Bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim? Ne gibi cezalarla karşılaşabilir firma ?
yazar kasa kullanmakla ilgili bazı şeyler sormak istiyorum
Mükellef başka bir ilde şube açıyor ancak şubede kullanmaya başladığı yazar kasa için şubenin bağlı olduğu vergi dairesine müracaatta bulunmuyorlar
Daha sonra , merkez kapatılıyor ve burada bulunan yazar kasanın da kapanışı yapılıyor....Şube olarak açılan yer merkez oluyor.
Kapanışı yapılan yazar kasanın vergi levhası getirilip buraya asılıyor.
Birkaç yıl sonra kullanılmakta olan kasa yeni bir yazar kasa alınarak paketlenip bir yere kaldırılıyor.
Birkaç ay önce firmada adres değişikliği oldu ve yazar kasa levhasının yenilenmesi ile ilgili yeni vergi dairelerine müracaat etmemle bu durumları öğrendim.
Bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim? Ne gibi cezalarla karşılaşabilir firma ?